240616

Bread & Butter by Zalando: the Launch

bbbz.jpg
I mandags, mens jeg dels forsvarede mit speciale i verdens mindste lokale på IT universitetet og derefter drak tusinde glas rosé, lancerede den tyske webshop Zalando, et modeinitiativ, der giver nyt liv til den tyske modemese Bread & Butter. Messen der, som så mange andre modemesser, hidtil har været henvendt modebranchens indkøbere og brands, har nu ændret kurs mod en forbruger orienteret event. Bread & Butter by Zalando forener nemlig mode og musik og spørger “What’s hot now?”

Eventet finder sted i starten af September i Berlin og de 3 dage vil præsentere nye kollektioner fra over 25 internationale brands (Nike, Adidas, Topshop, Rains osv), musik i samarbejde med Boiler Room, særlige og eksklusive kollektioner fra Marni og Tommy Hilfiger og en mulighed for at komme helt tæt på nogle af verdens mest innovative brands og få et indblik i deres nyeste udviklinger og tendenser. Altså 3 dage i mode, trends, innovation, teknologi, musik, tøj, accessories og livsstilshimlen.

Zalando har altid været i øjenhøjde med kunderne og ligesom der sidste år blev afholdt et modeshow på Københavns Rådhus under Copenhagen Fashion Week, er dette initiativ meget vedkommende og relevant. Det henvender sig til slutbrugerne, os der skal købe, bruge og leve i de produkter de store brands sælger. Det er jo egentlig så stor en påvirkning vores tøj, har på vores liv, i alle henseender. Derfor glæder jeg mig til at deltage i eventet til september og komme tæt på og opleve meget mere end hvad en gængs købsoplevelse i en fysisk butik eller online. 

I samarbejde med Zalando vil jeg over de næste 2 måneder dække optakten til og selve Bread & Butter by Zalando her på bloggen, på min instagram (@fredesblog) og på snapchat (fredesblogsnap).

Læs mere om Bread & Butter by Zalando her.

Ovenfor er et par billeder fra launch party med key note speaker Caroline Issa fra Tank magazine og Carsten Heindrich marketing VP hos Zalando, som jeg desværre ikke kunne deltage i.

This monday, while i was defending my master thesis, Zalando joins forces with fashion trade fair Bread & Butter to launch their new consumer based fashion show taking place in Berlin in the beginning of September. The 3 day event will present over 25 international brands (like Nike, Adidas, Topshop, Rains and so on), special collections by Marni and Tommy Hilfiger and showcase new innovation and trends from all over the world. In collaboration with Boiler Room, Bread and Butter by Zalando will unite fashion and music. 

Zalando has always been on the same level as their customers and engaging in consumer based activities is the core of the giant german company. Well this is why i’m really excited about this event – since consumers can interact with the brands that make the clothes we live in. The huge impact, what we wear, have on how we feel and what we do is important and relevant and combining consumers and brands is def. interesting and the way to go. 

I will cover the event during the next few months on the blog, on instagram (@fredesblog) and on snapchat (fredesblogsnap). Make sure to tag along.

Read more about Bread & Butter by Zalando here.

Above is a few snaps from the launch party with key note speaker Caroline Issa from Tank magazine and Carsten Heindrich marketing VP at Zalando.

Indlægget er udgivet i samarbejde med Zalando/Post is published in collaboration with Zalando.

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

240616