SELECTED for any occasion

Bread & Butter by Zalando: diary

Jeg er en smule bagud med mine rejseberetninger, men synes også jeg har været vidt omkring de sidste par uger. I kan læse min dagbog fra Stockholm her og Paris her. 3. stop på min mini europa turneé var Berlin med den tyske webshop Zalando. Som jeg har beskrevet før, så har Zalando taget den tyske modemesse Bread & Butter og forvandlet konceptet til en forbrugerorienteret oplevelse med koncerter, modeshows og shopping.

Fredag ankom jeg direkte fra Paris (blev hentet kl. 06…) og var lidt mat i betrækket. Jeg blev tilgengæld mødt af et en hotellejlighed i Mitte med en emergency garderobe fra Zalando, varm kaffe og Trine! Mit danske sidekick den weekend og hyggeligt som altid! Vi besøgte Bread & Butter og gik rundt mellem de over 30 stande fra forskellige brands, der bød på gif-makers, mani/pedi’s. sejt merchandise, kunstinstallationer og shopping! Om aftenen så vi Tommy Hilfigers samarbejde med Gigi Hadid (mit mave-ikon), Topshop show og så sluttede aftenen stille og roligt af med en A$ap Rocky koncert. Jeg er ikke udpræget fan, men Trines begejstring smittede klart af og det var en virkelig sjov koncert.

Lørdag morgen startede i ‘hair and make-up’, hvilket var tiltrængt og efterfølgende en tur til Friedrichshain hvor jeg fik kaffe på SILO som er byens bedste kaffebar. Om aftenen hostede Zalando den smukkeste Rooftop dinner i Kreutzberg med udsigt over hele Berlin, burgere på grillen og kolde drinks.

Søndag startede igen i ‘hair and make-up’, hvilket nu var endnu mere tiltrængt. Jeg spiste frokost på en Berliner klassiker, Dudu, med Trine, inden vi tog på Bread & Butter for at se et par shows og kigge rundt i de forskellige stande. Vi besøgte blandt andet ‘The Marni Experience’ som var en virtuel præsentation af Marnis samarbejde med Vans, Timberland, Reebok og Dr. Martens. Kollektionen udkommer i Oktober, men det hører i mere om! Aftenen sluttede af med en trænings session på Bread and Butter og så en dukkert i Badeschiff, som er en del af Arena Berlin, hvor Bread & Butter blev afholdt.

Mandag morgen pakkede jeg min kuffert for 3. gang og spiste virkelig lækker morgenmad på Klub Kitchen i Mitte, inden Trine og jeg tog hjem.

Jeg har både et par outfits fra Berlin, samt et par indlæg om nogle af de brands jeg besøgte, så de kommer asap.